GYAKORI KÉRDÉSEK

Vásárolhatok meglévő, havi díjas hívószámomhoz új mobiltelefont, ha az előfizetés más nevén van?

Amennyiben lejárt az előfizetésre vállalt határozott idejű szerződésed, az alábbi módokon vásárolhatsz új készüléket a hívószám megtartásával.

Online vásárláskor a készülékrendelést bárki feladhatja, aki meg tudja adni az érintett hívószámra kiküldött egyszer használatos jelszót.
Fontos azonban, hogy a megrendelt készüléket (új havidíjas előfizetés, meglévő előfizetéshez új készülék vásárlása, Domino készülékcsomag) csak az előfizető veheti át az üzleteinkben, a GLS/Gebrüder/HomeDelivery Team futárszolgálattól, vagy a Pick Pack Pontokban egyaránt! A Telekom által megbízott futárvállalatok nem fogadnak el semmilyen meghatalmazást a csomag átadása során.

Személyes vásárlás esetén ugyanúgy szükség van az előfizető jelenlétére, illetve az üzleteinkben lehetőségetek van az előfizetői adatok módosítására is, hogy a későbbiekben a vásárlás és szerződésmódosítás még egyszerűbb legyen.
Az előfizető adatainak módosítását csak személyesen, ügyintézési díj ellenében kérheted üzleteinkben.

Honlapunkon időpontot is foglalhatsz a Hozzád legközelebb eső üzletünkbe, így minimálisra csökken a várakozási idő.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Fontos, hogy az előfizetői adatok módosítása a közös előfizetőhöz kapcsolódó kedvezményeket (Telekom kedvezmény) befolyásolhatja, így ezeket a módosításkor szintén érdemes figyelembe venned.

Utoljára frissítve: 2019. november 13.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!