2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit tehetek, ha az online rendelésemmel kapcsolatban hívtak, de éppen nem voltam elérhető a megadott telefonszámon?

Társaságunk abban az esetben keres meg telefonon, ha új havi díjas előfizetést rendeltél. A felhívásra a rendelés napján, de legkésőbb a következő munkanapon kerül sor.

Amennyiben nem voltál elérhető telefonon, kérjük, hívd munkatársainkat a +36 30 930 3030 telefonszámon, ahol a segítségedre leszünk.

Utoljára frissítve: 2022. április 26.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!