GYAKORI KÉRDÉSEK

Számlapanaszt jelentettem be, ki kell fizetnem a reklamált számlát/számlákat?

  • Amennyiben az észrevételed a díjfizetési határidő lejárta előtt jelzed, és a bejelentésedet nem utasítjuk el öt napon belül, a kifogásolt díjtétel vonatkozásában a díjfizetés határideje a díjreklamáció kivizsgálásának időtartamával meghosszabbodik.

A nem vitatott tételek díjáról pótcsekket küldünk, melyet a kifogásolt számla befizetési határidején belül szükséges befizetned.

  • Ha lejárt befizetési határidejű számlára nyújtasz be panaszt, abban az esetben a reklamációdnak nincs halasztó hatálya a fizetésre. A számla esedékességétől számított 1 éven túl számlareklamációt nem fogadunk el.

A panasz kivizsgálásának ideje alatt a be nem fizetett számládat kiemelten kezeljük.

Utoljára frissítve: 2019. május 9.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!