Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!
Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan és mennyi idő alatt kapom meg a megrendelt TV-készüléket?

Az eszközt a csomagváltástól vagy - új szolgáltatás rendelése esetén - a TV- vagy internetszolgáltatás telepítésétől számított legfeljebb 30 napon belül, a futárszolgálat szállítja ki. De természetesen mindent megteszünk annak érdekében, hogy a megrendelt televíziót minél hamarabb átvehesd.
Az online vásárlási igényed feldolgozásáról, a kiszállításról és az eszköz átvételéről ide kattintva találsz részletes leírást.

Amennyiben most rendelted az internet- vagy TV-szolgáltatást is, akkor a telepítésre – a szerződés létrejöttét követően – az Általános szerződési feltételek szerint 15 nap áll rendelkezésünkre, amennyiben a műszaki és technikai, valamint egyéb feltételek lehetővé teszik a létesítést. A gyakorlatban azonban a TV-szolgáltatás telepítése átlagosan 2-7 nap alatt történik meg.

Futáros szállítás esetén:

  • GLS - futáros kiszállítás történik mobilkészülékek, tablet, notebook, tartozékok és 43" (109 cm) méretnél kisebb képernyőméretű tv-készülék tartalmú rendelés esetén.
  • A 43" (109 cm) feletti képernyőméretű TV-készülékek a Home Delivery Team és a Waberer’s futárszolgálattal kerülnek kiszállításra. Ebben az esetben a nyomonkövetésről és egyéb információkról ide kattintva tájékozódhatsz.

Utoljára frissítve: 2021. augusztus 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!