2021. november 13. (szombat) 22 órától várhatóan november 14. (vasárnap) 8 óráig rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt a telekom.hu és a Telekom alkalmazás nem lesz elérhető. Köszönjük türelmedet!
2021. november 13. (szombat) 22 órától várhatóan november 14. (vasárnap) 8 óráig rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt a telekom.hu és a Telekom alkalmazás nem lesz elérhető. Köszönjük türelmedet!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Már van előfizetésem, de egy másik címre is szeretnék szolgáltatásokat rendelni. Ilyen esetben az új előfizetésre is kapok Telekom kedvezményt?

Természetesen az új telepítési címen is biztosítjuk a Telekom kedvezményt, ha az új telepítési címen szereplő szolgáltatásokat ugyanazon az otthoni vezetékes hálózaton (pl. digitális telefon, internet és IPTV) veszed igénybe, és azok új közös folyószámlán szerepelnek.

Újdonság! A Telekom kedvezményt most már nemcsak az otthoni, hanem az egy háztartásban lévő mobil előfizetéseid után is biztosítjuk, otthoni előfizetéseid számától függően 20% vagy akár 30%-os mértékben.

A megrendeléskor jelezheted, ha az új otthoni szolgáltatásaidról külön számlát szeretnél-e kapni. Az otthoni és mobil szolgáltatásaidról azonban külön-külön számlát állítunk ki.
Javasoljuk, válaszd Elektronikus számla szolgáltatásunkat, melynek előnyeit itt ismerheted meg, és egyszerűen meg is rendelheted.

Utoljára frissítve: 2021. augusztus 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!