GYAKORI KÉRDÉSEK

Már van előfizetésem, de egy másik címre is szeretnék szolgáltatásokat rendelni. Ilyen esetben az új előfizetésre is kapok Telekom kedvezményt?

Természetesen az új telepítési címen is biztosítjuk a Telekom kedvezményt, ha az új telepítési címen szereplő szolgáltatásokat ugyanazon az otthoni vezetékes hálózaton (pl. digitális telefon, internet és IPTV) veszed igénybe, és azok új közös folyószámlán szerepelnek.

Újdonság! A Telekom kedvezményt most már nemcsak az otthoni, hanem az egy háztartásban lévő mobil előfizetéseid után is biztosítjuk, otthoni előfizetéseid számától függően 20%, 25% vagy akár 30%-os mértékben.

A megrendeléskor jelezheted, ha az új otthoni szolgáltatásaidról külön számlát szeretnél-e kapni. Az otthoni és mobil szolgáltatásaidról azonban külön-külön számlát állítunk ki.
Javasoljuk, válaszd Elektronikus számla szolgáltatásunkat, melynek előnyeit itt ismerheted meg, és egyszerűen meg is rendelheted.

Amennyiben új ügyfelünkként kötsz szerződést, és adatkezelési hozzájárulást adsz a Telekomnak, akkor is kedvezményekben részesülsz. Az adatkezelést érintő változásokról az Általános szerződési feltételek 7. mellékletében találsz részletes információt.

Utoljára frissítve: 2019. június 12.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!