GYAKORI KÉRDÉSEK

Új díjcsomagot/szolgáltatást rendeltem, de meggondoltam magam, mit tehetek?

Ha az otthoni csomagváltást/új szolgáltatást telefonon, online vagy helyszíni képviselőnknél rendelted meg, a szerződéskötést követően 14 napon belül elállhatsz a módosítástól, illetve kérheted régi szolgáltatásaid visszaállítását is.

Szándékod a legegyszerűbben e-mailben (az előfizető aláírását tartalmazó szkennelt nyilatkozat csatolásával) küldheted el. Természetesen arra is van lehetőséged, hogy más elérhetőségünkön jelezd igényed:

  • a 1414-es telefonszámunkon,
  • 06 80 443 323 faxszámon,
  • postai levélben, a 1519 Budapest, Pf. 434. címünkön.

Utoljára frissítve: 2019. június 12.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!