GYAKORI KÉRDÉSEK

Mikor és miért kell vagyoni biztosítékot fizetnem?

Az előfizetői szerződés megkötésekor és annak hatálya alatt bármikor (pl. ha eszközt vásárolsz részletfizetési konstrukcióval) jogosultak vagyunk a fizetőképességedet  - akár harmadik személyek igénybevétele útján - vizsgálni, illetve a telepítési címet és az ehhez szükséges információkat, illetve az ezeket igazoló okmányokat kérni tőled.

A vizsgálat eredményének függvényében jogosultak vagyunk a szolgáltatás igénybevételét vagyoni biztosíték,vagy egyéb más biztosíték - pl. előleg - adásához kötni.

Ezt a gyakorlatban két esetben alkalmazzuk:

  • az új, Telekom előfizetéssel még nem rendelkező ügyfeleknél, ha a megrendeléshez nagy értékű eszköz(öke)t is biztosítunk (pl. beltéri vevőegység),
  • illetve, ha a fizetőképességi vizsgálat indokolja.

A vagyoni biztosíték összege bruttó 20 000 Ft, amelyet a szolgáltatás(ok) telepítése előtt kell műszaki munkatársainknak befizetned, akik az átvételről igazolást adnak.

A vagyoni biztosítékot a befizetést követő 4. hónap végén vezetjük át a folyószámládra, azaz ekkortól használhatod fel a havi számlád /számláid kiegyenlítésére.

Utoljára frissítve: 2019. december 9.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!