2021. november 13. (szombat) 22 órától várhatóan november 14. (vasárnap) 8 óráig rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt a telekom.hu és a Telekom alkalmazás nem lesz elérhető. Köszönjük türelmedet!
2021. november 13. (szombat) 22 órától várhatóan november 14. (vasárnap) 8 óráig rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt a telekom.hu és a Telekom alkalmazás nem lesz elérhető. Köszönjük türelmedet!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mikor és miért kell vagyoni biztosítékot fizetnem?

Az előfizetői szerződés megkötésekor és annak hatálya alatt bármikor (pl. ha eszközt vásárolsz részletfizetési konstrukcióval) jogosultak vagyunk a fizetőképességedet  - akár harmadik személyek igénybevétele útján - vizsgálni, illetve a telepítési címet és az ehhez szükséges információkat, illetve az ezeket igazoló okmányokat kérni tőled.

A vizsgálat eredményének függvényében jogosultak vagyunk a szolgáltatás igénybevételét vagyoni biztosíték,vagy egyéb más biztosíték - pl. előleg - adásához kötni.

Ezt a gyakorlatban két esetben alkalmazzuk:

  • az új, Telekom előfizetéssel még nem rendelkező ügyfeleknél, ha a megrendeléshez nagy értékű eszköz(öke)t is biztosítunk (pl. beltéri vevőegység),
  • illetve, ha a fizetőképességi vizsgálat indokolja.

A vagyoni biztosíték összege bruttó 20 000 Ft, amelyet a szolgáltatás(ok) telepítése előtt kell műszaki munkatársainknak befizetned, akik az átvételről igazolást adnak.

A vagyoni biztosítékot a befizetést követő 4. hónap végén vezetjük át a folyószámládra, azaz ekkortól használhatod fel a havi számlád /számláid kiegyenlítésére.

Utoljára frissítve: 2021. augusztus 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!