GYAKORI KÉRDÉSEK

Az otthoni szerződésen nem az a havi díj van feltüntetve, amit az ügyintézővel megbeszéltem. Mi ennek az oka?

A szerződésben nem szerepel a 20%-os vagy 25%-os Telekom kedvezmény konkrét, számszerűsített összege. 

A kedvezményes árat a szerződésben feltüntetett árak, illetve kedvezmény mértéke alapján könnyedén kiszámíthatod, az alábbi képlet alapján:

  • csomag havi díja – havi díj kedvezmény(ek) – 20, 25 vagy 30 % kedvezmény = kedvezményes havi díj

Ha a fentiek ellenére, a számlában nem a szerződéskötéskor megbeszélt ár szerepel, kérjük, hogy észrevételed ide kattintva a Számla/Egyenleg és számlamagyarázó kategóriát választva jelezd. 

Ebben az esetben 30 napon belül kivizsgáljuk az észrevételed, melynek eredményéről írásban tájékoztatunk , illetve az esetleges díjkorrekciót elvégezzük. A bejelentéseket azonban minden esetben igyekszünk a lehető leggyorsabban, a Számodra legmegfelelőbb megoldással lezárni.

Az ügyfeleink elégedettsége érdekében kialakított panaszkezelési folyamatunk részleteiről itt tájékozódhatsz.

Utoljára frissítve: 2019. augusztus 23.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!