Az otthoni szerződésen nem az a havi díj van feltüntetve, amit az ügyintézővel megbeszéltem. Mi ennek az oka?
A szerződésben nem szerepel a 20%-os, 25%-os vagy 30%-os Telekom kedvezmény konkrét, számszerűsített összege.
A kedvezményes árat a szerződésben feltüntetett árak, illetve kedvezmény mértéke alapján könnyedén kiszámíthatod, az alábbi képlet alapján:
- csomag havi díja – havi díj kedvezmény(ek) – 20, 25 vagy 30 % kedvezmény = kedvezményes havi díj
Ha a fentiek ellenére, a számlában nem a szerződéskötéskor megbeszélt ár szerepel, kérjük, hogy észrevételed ide kattintva a "Számlázás, Egyenleg, Reklamáció, Részletfizetés, Túlfizetés/Számlareklamáció" kategóriát választva jelezd.
Ebben az esetben 30 napon belül kivizsgáljuk az észrevételed, melynek eredményéről írásban tájékoztatunk , illetve az esetleges díjkorrekciót elvégezzük. A bejelentéseket azonban minden esetben igyekszünk a lehető leggyorsabban, a Számodra legmegfelelőbb megoldással lezárni.
Az ügyfeleink elégedettsége érdekében kialakított panaszkezelési folyamatunk részleteiről itt tájékozódhatsz.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!