2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

A múlt hónapban egynapos szolgáltatás kiesést tapasztaltam szolgáltatásommal kapcsolatban. Az aktuális számla mégis tartalmazza a teljes havidíjat, miért?

Amennyiben bejelentetted az észrevételed, az Általános szerződési feltételek és a hírközlési szabályozás szerint - a bejelentéstől számítva - 72 óra áll rendelkezésünkre a hiba javítására. Csak abban az esetben van kötbérfizetési kötelezettségünk, ha ezt az időtartamot túllépjük. Ebben az esetben, a kötbér összegét automatikusan jóváírjuk a következő havi számládon.

Ha a szolgáltatásaink használata közben hibát tapasztalsz, kérjük, hogy feltétlenül jelezd számunkra elérhetőségeinken. Ez azért fontos, hogy az egyedi problémák minden esetben a tudomásunkra juthassanak és a javításról minél hamarabb gondoskodni tudjunk.

Ha elmulasztod bejelenteni, hogy az előfizetésed használata közben problémát tapasztalsz, Társaságunk nem felel a károkért és költségekért.

Ha a hiba elhárításához helyszíni kiszállás vagy további egyeztetés szükséges, kérd Netgarancia szolgáltatásunkat!

Utoljára frissítve: 2022. június 20.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!