Technikai okok miatt egyes önkiszolgáló funkciók-bizonyos esetekben-korlátozottan érhetők el. Köszönjük türelmedet és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!
Technikai okok miatt egyes önkiszolgáló funkciók-bizonyos esetekben-korlátozottan érhetők el. Köszönjük türelmedet és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hol és hogyan kérhetek az otthoni szerződésemről másolatot?

Az iratokat az online ügyfélszolgálatunk - a honlapunk jobb felső sarkában a "Belépés" gombra kattintva - "Dokumentumok" almenüpontjában tekintheted meg, illetve innen nyomtathatod ki.

Ha nem tudsz belépni honlapunkra, igényedet legegyszerűbben e-mailben jelezheted, az előfizető aláírását tartalmazó szkennelt kérelem csatolásával. Ebben az esetben a nyilvántartásunkban szereplő számlaküldési címedre postázzuk a másolatot.

Utoljára frissítve: 2021. június 9.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!