2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek
2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hol és hogyan kérhetek az otthoni szerződésemről másolatot?

Az iratokat az online ügyfélszolgálatunk - a honlapunk jobb felső sarkában a "Belépés" gombra kattintva - "Dokumentumok" almenüpontjában tekintheted meg, illetve innen nyomtathatod ki.

Ha nem tudsz belépni honlapunkra, igényedet legegyszerűbben e-mailben jelezheted, az előfizető aláírását tartalmazó szkennelt kérelem csatolásával. Ebben az esetben a nyilvántartásunkban szereplő számlaküldési címedre postázzuk a másolatot.

Utoljára frissítve: 2021. augusztus 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!