2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hol és hogyan kérhetek az otthoni szerződésemről másolatot?

Az iratokat az online ügyfélszolgálatunk - a honlapunk jobb felső sarkában a "Belépés" gombra kattintva - "Dokumentumok" almenüpontjában tekintheted meg, illetve innen nyomtathatod ki.

Ha nem tudsz belépni honlapunkra, igényedet legegyszerűbben e-mailben jelezheted a "Módosítás, Megrendelés/Szüneteltetés megrendelése/megszüntetése, Szerződés másolat kérése" kategóriát választva, az előfizető aláírását tartalmazó szkennelt kérelem csatolásával. Ebben az esetben a nyilvántartásunkban szereplő számlaküldési címedre postázzuk a másolatot.

Utoljára frissítve: 2022. április 26.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!