GYAKORI KÉRDÉSEK

Miért jó a Telekom fiók?

  • A Telekom fiókkal egyszerűbbé válik az online ügyintézés, legyen szó vásárlásról az online shopban vagy ügyintézésről az online ügyfélszolgálaton.
  • A Telekom fiókkal a hagyományos telekomos azonosítók (mobiltelefonszám, MT ügyfél-azonosító, üzleti felhasználónév) rendszeres használata nélkül, szabadon választott mobil telefonszámmal, e-mail címmel vagy Facebook fiókkal is elérheted az előfizetéseidet.
  • Egyetlen Telekom fiókban tetszőleges számú mobil, otthoni és üzleti előfizetést kezelhetsz egyetlen belépéssel.
  • A Telekom alkalmazással bárhonnan, bármikor elérheted a Telekom fiókodhoz rendelt összes előfizetésed.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2019. november 4.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!