2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek
2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

Miért jó a Telekom fiók?

  • A Telekom fiókkal egyszerűbbé válik az online ügyintézés, legyen szó vásárlásról az online shopban vagy ügyintézésről az online ügyfélszolgálaton.
  • A Telekom fiókkal a hagyományos telekomos azonosítók (mobiltelefonszám, MT ügyfél-azonosító, üzleti felhasználónév) rendszeres használata nélkül, szabadon választott mobil telefonszámmal, e-mail címmel vagy Facebook fiókkal is elérheted az előfizetéseidet.
  • Egyetlen Telekom fiókban tetszőleges számú mobil, otthoni és üzleti előfizetést kezelhetsz egyetlen belépéssel.
  • Mobilodról, tabletedről a Telekom alkalmazással bárhonnan, bármikor elérheted a Telekom fiókodhoz rendelt összes előfizetésed.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2021. augusztus 18.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!