GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan hozhatok létre Telekom fiókot?

A fiók létrehozása:

Hagyományos belépéssel:

  • Lépj be az MT-azonosítóddal/hívószámoddal (ami lehet Telekom mobil telefonszám, de megadhatod bármely más szolgáltató mobil hívószámát is) és kiküldött egyszer használatos jelszóval /személyes adataiddal.
  • Belépés után fogadd el a Telekom fiók felhasználási feltételeit, add meg a jelszót, amit a jövőben használni szeretnél, valamit megadhatod azt az e-mail címet és/vagy Facebook profilt amivel a szintén bejelentkezhetsz. 
  • Ezt követően már eléred a Telekom fiókod, illetve - ha belépés Telekom hívószámmal vagy MT azonosítóval történt -  a Telekom előfizetésed, amivel korábban a belépést kezdeményezted. Sőt az "Előfizetés hozzáadása" linkre hozzáadhatod további Telekom előfizetéseidet is a fiókodhoz.

Belépés nélkül:

  • Indítsd el regisztrációt, a telekom.hu felső menüsorában lévő „BELÉPÉS” ikonra kattintva, bejelentkezés nélkül.
  • Kattints a Telekom fiókot regisztrálok linkre.
  • A Telekom fiók képernyőn látható lépéseken végighaladva hozd létre a Telekom fiókod.
  • A regisztráció megerősítését követően add hozzá az előfizetéseid a Telekom fiókodhoz az előfizetésekhez tartozó azonosítók és jelszavak megadásával.

Belépés a már meglévő Telekom fiókba:

  • Telekom fiók telefonszámoddal - és az ahhoz választott jelszóval,
  • Telekom fiók e-mail címmel - és az ahhoz választott jelszóval,
  • Telekom fiók Facebook profillal.

Üzleti előfizetések kezelése:

Az üzleti előfizetések, szolgáltatások Telekom fiókhoz kapcsolásához szükség van azok azonosítóira és jelszavaira.

Ezen felül Telekom fiók bejelentkezést követően is rendelkezésre áll az egyszeri biztonsági SMS-kód kérésének lehetősége. Ezt a kódot minden, a Telekom üzleti online ügyfélszolgálatára való bejelentkezés esetén elküldjük a felhasználóhoz tartozó telefonszámra, amennyiben a szervezet adminisztrátora vagy a felhasználó nem kapcsolta ki a szolgáltatást a „Személyes adatok” oldalon.

Internet szolgáltatásunk, és telekommunikációs eszközeink biztonságos használatáról ide kattintva tudhatsz meg többet.


Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).

Utoljára frissítve: 2018. november 27.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!