2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek
2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan hozhatok létre Telekom fiókot?

A fiók létrehozása:

Hagyományos belépéssel:

  • Lépj be az MT-azonosítóddal/hívószámoddal (ami lehet Telekom mobil telefonszám, de megadhatod bármely más szolgáltató mobil hívószámát is) és kiküldött egyszer használatos jelszóval /személyes adataiddal.
  • Belépés után fogadd el a Telekom fiók felhasználási feltételeit, add meg a jelszót, amit a jövőben használni szeretnél, valamit megadhatod azt az e-mail címet és/vagy Facebook profilt amivel a szintén bejelentkezhetsz. 
  • Ezt követően már eléred a Telekom fiókod, illetve - ha belépés Telekom hívószámmal vagy MT azonosítóval történt -  a Telekom előfizetésed, amivel korábban a belépést kezdeményezted. Sőt az "Előfizetés hozzáadása" linkre hozzáadhatod további Telekom előfizetéseidet is a fiókodhoz.

Belépés nélkül:

  • Indítsd el regisztrációt, a telekom.hu felső menüsorában lévő „BELÉPÉS” ikonra kattintva, bejelentkezés nélkül.
  • Kattints a Telekom fiókot regisztrálok linkre.
  • A Telekom fiók képernyőn látható lépéseken végighaladva hozd létre a Telekom fiókod.
  • A regisztráció megerősítését követően add hozzá az előfizetéseid a Telekom fiókodhoz az előfizetésekhez tartozó azonosítók és jelszavak megadásával.

Belépés a már meglévő Telekom fiókba:

  • Telekom fiók telefonszámoddal - és az ahhoz választott jelszóval,
  • Telekom fiók e-mail címmel - és az ahhoz választott jelszóval,
  • Telekom fiók Facebook profillal.

Üzleti előfizetések kezelése:

Az üzleti előfizetések, szolgáltatások Telekom fiókhoz kapcsolásához szükség van azok azonosítóira és jelszavaira.

Ezen felül Telekom fiók bejelentkezést követően is rendelkezésre áll az egyszeri biztonsági SMS-kód kérésének lehetősége. Ezt a kódot minden, a Telekom üzleti online ügyfélszolgálatára való bejelentkezés esetén elküldjük a felhasználóhoz tartozó telefonszámra, amennyiben a szervezet adminisztrátora vagy a felhasználó nem kapcsolta ki a szolgáltatást a „Személyes adatok” oldalon.

Internet szolgáltatásunk, és telekommunikációs eszközeink biztonságos használatáról ide kattintva tudhatsz meg többet.


Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).

Utoljára frissítve: 2021. augusztus 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!