Hogyan hozhatok létre Telekom fiókot?
A fiók létrehozása:
Hagyományos belépéssel:
- Lépj be az MT-azonosítóddal/hívószámoddal (ami lehet Telekom mobil telefonszám, de megadhatod bármely más szolgáltató mobil hívószámát is) és kiküldött egyszer használatos jelszóval /személyes adataiddal.
- Belépés után fogadd el a Telekom fiók felhasználási feltételeit, add meg a jelszót, amit a jövőben használni szeretnél, valamit megadhatod azt az e-mail címet és/vagy Facebook profilt amivel a szintén bejelentkezhetsz.
-
Ezt követően már eléred a Telekom fiókod, illetve - ha belépés Telekom hívószámmal vagy MT azonosítóval történt - a Telekom előfizetésed, amivel korábban a belépést kezdeményezted. Sőt az "Előfizetés hozzáadása" linkre hozzáadhatod további Telekom előfizetéseidet is a fiókodhoz.
Belépés nélkül:
- Indítsd el regisztrációt, a telekom.hu felső menüsorában lévő „BELÉPÉS” ikonra kattintva, bejelentkezés nélkül.
-
Kattints a Telekom fiókot regisztrálok linkre.
- A Telekom fiók képernyőn látható lépéseken végighaladva hozd létre a Telekom fiókod.
- A regisztráció megerősítését követően add hozzá az előfizetéseid a Telekom fiókodhoz az előfizetésekhez tartozó azonosítók és jelszavak megadásával.
Belépés a már meglévő Telekom fiókba:
- Telekom fiók telefonszámoddal - és az ahhoz választott jelszóval,
- Telekom fiók e-mail címmel - és az ahhoz választott jelszóval,
- Telekom fiók Facebook profillal.
Üzleti előfizetések kezelése:
Az üzleti előfizetések, szolgáltatások Telekom fiókhoz kapcsolásához szükség van azok azonosítóira és jelszavaira.
Ezen felül Telekom fiók bejelentkezést követően is rendelkezésre áll az egyszeri biztonsági SMS-kód kérésének lehetősége. Ezt a kódot minden, a Telekom üzleti online ügyfélszolgálatára való bejelentkezés esetén elküldjük a felhasználóhoz tartozó telefonszámra, amennyiben a szervezet adminisztrátora vagy a felhasználó nem kapcsolta ki a szolgáltatást a „Személyes adatok” oldalon.
Internet szolgáltatásunk, és telekommunikációs eszközeink biztonságos használatáról ide kattintva tudhatsz meg többet.
Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:
- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy
- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!