2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek
2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

Milyen előfizetéseket kezelhetek a Telekom fiókban?

Valamennyi olyan mobil (havi díjas és Domino egyaránt), otthoni és üzleti előfizetést, amellyel korábban is lehetőséged volt honlapunkon az online ügyintézésre.

Az előfizetéseid hozzáadása a telefonszámoddal, az e-mail címeddel vagy Facebook fiókoddal történt regisztráció és belépés után lehetséges, az Áttekintés menüpontban, az oldal alján lévő Előfizetés hozzáadása feliratra klikkelve.

Az előfizetéseket abban az esetben tudod a fiókhoz adni, ha ismered:

  • mobil előfizetésnél az érintett mobil hívószámot, és a kiküldött egyszer használatos jelszót,
  • mobilinternet előfizetést használva automatikusan bejelentkezel oldalunkra,
  • otthoni előfizetésnél az MT ügyfélazonosítót, és a kiküldött egyszer használatos jelszót vagy az előfizető személyes adatait,
  • üzleti előfizetésnél a felhasználónevet és a hozzá tartozó numerikus jelszót is.

Egy előfizetéshez való hozzáférés kizárólag az adott előfizetéshez tartozó azonosítóval és jelszóval lehetséges, a Telekom Fiók kezelése természetesen biztonságos. A Telekom fiókhoz is csak ezen információk birtokában lehet előfizetést kapcsolni.

Amennyiben a Telekom fiókodban lévő mobil számlához nem férsz hozzá teljes körűen, akkor érdemes ellenőrizned a közös folyószámlán lévő mobil előfizetéseid számát. Ha kettő, vagy annál több mobil előfizetés van folyószámládon, akkor a számlamegtekintés és ügyintézés a 6 jegyű, folyószámlaszintű jelszó, vagy az ügyintézésre jogosító mobilszám, és az ahhoz tartozó 5 jegyű jelszó megadását követően lehetséges. 

Utoljára frissítve: 2021. augusztus 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!