Milyen előfizetéseket kezelhetek a Telekom fiókban?
Valamennyi olyan mobil (havi díjas és Domino egyaránt), otthoni és üzleti előfizetést, amellyel korábban is lehetőséged volt honlapunkon az online ügyintézésre.
Az előfizetéseid hozzáadása a telefonszámoddal, az e-mail címeddel vagy Facebook fiókoddal történt regisztráció és belépés után lehetséges, az Áttekintés menüpontban, az oldal alján lévő Előfizetés hozzáadása feliratra klikkelve.
Az előfizetéseket abban az esetben tudod a fiókhoz adni, ha ismered:
- mobil előfizetésnél az érintett mobil hívószámot, és a kiküldött egyszer használatos jelszót,
-
mobilinternet előfizetést használva automatikusan bejelentkezel oldalunkra,
- otthoni előfizetésnél az MT ügyfélazonosítót, és a kiküldött egyszer használatos jelszót vagy az előfizető személyes adatait,
- üzleti előfizetésnél a felhasználónevet és a hozzá tartozó numerikus jelszót is.
Egy előfizetéshez való hozzáférés kizárólag az adott előfizetéshez tartozó azonosítóval és jelszóval lehetséges, a Telekom Fiók kezelése természetesen biztonságos. A Telekom fiókhoz is csak ezen információk birtokában lehet előfizetést kapcsolni.
Amennyiben a Telekom fiókodban lévő mobil számlához nem férsz hozzá teljes körűen, akkor érdemes ellenőrizned a közös folyószámlán lévő mobil előfizetéseid számát. Ha kettő, vagy annál több mobil előfizetés van folyószámládon, akkor a számlamegtekintés és ügyintézés a 6 jegyű, folyószámlaszintű jelszó, vagy az ügyintézésre jogosító mobilszám, és az ahhoz tartozó 5 jegyű jelszó megadását követően lehetséges.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!