GYAKORI KÉRDÉSEK

Milyen előfizetéseket kezelhetek a Telekom fiókban?

Valamennyi olyan mobil (havi díjas és Domino egyaránt), otthoni és üzleti előfizetést, amellyel korábban is lehetőséged volt honlapunkon az online ügyintézésre.

Az előfizetéseid hozzáadása a telefonszámoddal, az e-mail címeddel vagy Facebook fiókoddal történt regisztráció és belépés után lehetséges, az Áttekintés menüpontban, az oldal alján lévő Előfizetés hozzáadása feliratra klikkelve.

Az előfizetéseket abban az esetben tudod a fiókhoz adni, ha ismered:

  • mobil előfizetésnél az érintett mobil hívószámot, és a kiküldött egyszer használatos jelszót,
  • mobilinternet előfizetést használva automatikusan bejelentkezel oldalunkra,
  • otthoni előfizetésnél az MT ügyfélazonosítót, és a kiküldött egyszer használatos jelszót vagy az előfizető személyes adatait,
  • üzleti előfizetésnél a felhasználónevet és a hozzá tartozó numerikus jelszót is.

Egy előfizetéshez való hozzáférés kizárólag az adott előfizetéshez tartozó azonosítóval és jelszóval lehetséges, a Telekom Fiók kezelése természetesen biztonságos. A Telekom fiókhoz is csak ezen információk birtokában lehet előfizetést kapcsolni.

Amennyiben a Telekom fiókodban lévő mobil számlához nem férsz hozzá teljes körűen, akkor érdemes ellenőrizned a közös folyószámlán lévő mobil előfizetéseid számát. Ha kettő, vagy annál több mobil előfizetés van folyószámládon, akkor a számlamegtekintés és ügyintézés a 6 jegyű, folyószámlaszintű jelszó, vagy az ügyintézésre jogosító mobilszám, és az ahhoz tartozó 5 jegyű jelszó megadását követően lehetséges. 

Utoljára frissítve: 2019. június 12.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!