Technikai okok miatt a Facebook azonosítóval történő belépés átmenetileg nem lehetséges!
Kérjük, belépéshez használd hívószámodat, e-mail címedet vagy MT ügyfélazonosítódat!
Technikai okok miatt a Facebook azonosítóval történő belépés átmenetileg nem lehetséges!
Kérjük, belépéshez használd hívószámodat, e-mail címedet vagy MT ügyfélazonosítódat!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Milyen azonosítókkal léphetek be az online önkiszolgálóba és a Telekom alkalmazásba?

Az online ügyfélszolgálatra így jelentkezhetsz be:

  • mobiltelefonszámoddal (ami lehet Telekom mobil telefonszám, vagy megadhatod bármely más szolgáltató mobil hívószámát is 301234567 formátumban) és az egyszer használatos SMS-ben kiküldött vagy az általad megadott, minimum 8 jegyű jelszóval
  • az e-mail-címeddel és a hozzá tartozó, minimum 8 jegyű jelszóval
  • a Facebook felhasználóneveddel és jelszavaddal
  • az MT-ügyfélazonosítóddal (csak otthoni előfizetés esetén) és az egyszer használatos jelszóval vagy a személyes adataiddal

A Telekom alkalmazásba így léphetsz be:

  • mobiltelefonszámoddal (ami lehet Telekom mobil telefonszám, vagy megadhatod bármely más szolgáltató mobil hívószámát is 301234567 formátumban) és az egyszer használatos SMS-ben kiküldött vagy az általad megadott, minimum 8 jegyű jelszóval
  • automatikus azonosítással (ha a mobilinternet kapcsolatod aktív),
  • az e-mail-címeddel és a hozzá tartozó, minimum 8 jegyű jelszóval
  • a Facebook felhasználóneveddel és jelszavaddal

Ha a belépéshez további segítségre lenne szükséged, kattints ide.

Utoljára frissítve: 2021. május 6.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!