2021. november 13. (szombat) 22 órától várhatóan november 14. (vasárnap) 8 óráig rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt a telekom.hu és a Telekom alkalmazás nem lesz elérhető. Köszönjük türelmedet!
2021. november 13. (szombat) 22 órától várhatóan november 14. (vasárnap) 8 óráig rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt a telekom.hu és a Telekom alkalmazás nem lesz elérhető. Köszönjük türelmedet!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Milyen azonosítókkal léphetek be az online önkiszolgálóba és a Telekom alkalmazásba?

Az online ügyfélszolgálatra így jelentkezhetsz be:

  • mobiltelefonszámoddal (ami lehet Telekom mobil telefonszám, vagy megadhatod bármely más szolgáltató mobil hívószámát is 301234567 formátumban) és az egyszer használatos SMS-ben kiküldött vagy az általad megadott, minimum 8 jegyű jelszóval
  • az e-mail-címeddel és a hozzá tartozó, minimum 8 jegyű jelszóval
  • a Facebook felhasználóneveddel és jelszavaddal
  • az MT-ügyfélazonosítóddal (csak otthoni előfizetés esetén) és az egyszer használatos jelszóval vagy a személyes adataiddal

A Telekom alkalmazásba így léphetsz be:

  • mobiltelefonszámoddal (ami lehet Telekom mobil telefonszám, vagy megadhatod bármely más szolgáltató mobil hívószámát is 301234567 formátumban) és az egyszer használatos SMS-ben kiküldött vagy az általad megadott, minimum 8 jegyű jelszóval
  • automatikus azonosítással (ha a mobilinternet kapcsolatod aktív),
  • az e-mail-címeddel és a hozzá tartozó, minimum 8 jegyű jelszóval
  • a Facebook felhasználóneveddel és jelszavaddal

Ha a belépéshez további segítségre lenne szükséged, kattints ide.

Utoljára frissítve: 2021. november 9.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!