2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek
2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mi a teendő, ha „Regisztráció az üzleti online ügyfélszolgálatra” tárgyú e-mailt kapok?

  • Ezt a levelet akkor küldjük ki, amikor az e-mail cím tulajdonosa a Telekom munkatársai vagy a szervezet adminisztrátora által hozzáférést kap a Telekom üzleti online ügyfélszolgálatához.
  • A levélben található hivatkozásra kattintva Telekom fiók regisztráció indul a címzett e-mail címével.
  • A regisztrációt követően az üzleti előfizetések, szolgáltatások az e-mail címmel és a regisztráció során a felhasználó által választott jelszóval bejelentkezve válnak elérhetővé a Telekom fiókban.

Utoljára frissítve: 2021. augusztus 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!