2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek
2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

Csak a saját előfizetéseimet adhatom hozzá a Telekom fiókhoz?

Nem. Bárkinek az előfizetését (pl. családtagodét) felveheted a fiókba, de ehhez ismerned kell az előfizetéshez tartozó azonosítót* és a kiküldött egyszer használatos jelszót:

  • Jelentkezz be oldalunkra a Telekom fiók azonosítóddal (ha már korábban létrehoztad, a mobiltelefonszámoddal, a Facebook fiókoddal vagy az e-mail címeddel),
  • majd az "Áttekintés" oldalon, az "Előfizetésem" felirat alatt kattints az "Előfizetés hozzáadása" linkre,
  • a "Telekom fiók beállítások" oldal alján, kattints az "Hozzáadás" gombra,
  • add meg a kért adatokat, majd nyomd meg az "Előfizetés hozzáadása" gombot.

*Havi díjas és Domino mobil előfizetés esetén a mobiltelefonszámot, otthoni előfizetés esetén az MT-ügyfélazonosítót.

Utoljára frissítve: 2021. augusztus 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!