Központi raktárunkban 2021. szeptember 30. és október 3. között éves leltározás lesz, emiatt a szeptember 29-én 13:30-ig leadott rendelések szeptember 30-án még kiszállításra kerülnek, de az ezt követően leadott rendelések már csak október 5-én teljesülhetnek legkorábban. Megrendelésed a két időpont között zavartalanul leadhatod.
Központi raktárunkban 2021. szeptember 30. és október 3. között éves leltározás lesz, emiatt a szeptember 29-én 13:30-ig leadott rendelések szeptember 30-án még kiszállításra kerülnek, de az ezt követően leadott rendelések már csak október 5-én teljesülhetnek legkorábban. Megrendelésed a két időpont között zavartalanul leadhatod.

GYAKORI KÉRDÉSEK

Csak a saját előfizetéseimet adhatom hozzá a Telekom fiókhoz?

Nem. Bárkinek az előfizetését (pl. családtagodét) felveheted a fiókba, de ehhez ismerned kell az előfizetéshez tartozó azonosítót* és a kiküldött egyszer használatos jelszót:

  • Jelentkezz be oldalunkra a Telekom fiók azonosítóddal (ha már korábban létrehoztad, a mobiltelefonszámoddal, a Facebook fiókoddal vagy az e-mail címeddel),
  • majd az "Áttekintés" oldalon, az "Előfizetésem" felirat alatt kattints az "Előfizetés hozzáadása" linkre,
  • a "Telekom fiók beállítások" oldal alján, kattints az "Hozzáadás" gombra,
  • add meg a kért adatokat, majd nyomd meg az "Előfizetés hozzáadása" gombot.

*Havi díjas és Domino mobil előfizetés esetén a mobiltelefonszámot, otthoni előfizetés esetén az MT-ügyfélazonosítót.

Utoljára frissítve: 2021. augusztus 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!