GYAKORI KÉRDÉSEK

Nem tudom a Telekom fiókomhoz tartozó jelszót. Hogyan igényelhetek újat?

Ha Telekom fiókodat e-mail címmel hoztad létre, és annak a jelszavára nem emlékszel, akkor új jelszó készítéséhez ezen az oldalon gépeld be e-mail címedet a "Belépési azonosító" mezőbe, majd nyomd meg a "Tovább" gombot. A következő oldalon kattints a "Nem tudom a jelszavam" feliratra, végül a "Belépési azonosító" és "Biztonsági ellenőrzés" kipipálása után  Nyomd meg az "Új jelszót készítek" gombot. Ez után készítsd el az e-mail címedre kiküldött levél segítségével az új jelszót.

Facebook fiókkal létrehozott Telekom fiók esetén a Facebook jelszóra van szükség, amiből Facebook nyitóoldalán igényelhetsz újat.

Amennyiben nem Telekom fiókkal, hanem pl. mobil telefonszámmal vagy MT-azonosítóval szeretnél bejelentkezni:

  • MT-azonosítóval + kiküldött egyszer használatos jelszó vagy személyes adatok (otthoni szolgáltatás),
  • hívószám (301234567 formátumban) + kiküldött egyszer használatos jelszó (mobil szolgáltatás) - Ha nincs nálad a telefonod, vagy nem tudsz SMS-t fogadni, kattints a "Nincs nálam a telefonom" linkre, ilyenkor a korábban megadott biztonsági kapcsolattartó e-mail címedre küldjük ki az egyszer használatos jelszót.
  • mobilinternet szolgáltatást használva automatikusan bejelentkezel oldalunkra,
  • ügyintéző@cégnév + jelszóval (üzleti szolgáltatás).

Utoljára frissítve: 2019. július 23.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!