Hogyan kezelhetem együtt Telekomos előfizetéseimet?
A Telekom fiókkal egyszerűbbé válik az ügyintézés, hiszen minden Telekom - otthoni és mobil (havi díjas és Domino is) - előfizetés egyben, külön jelszavak és azonosítók nélkül kezelhető.
A fiókkal lehetőség nyílik a családtagok és/vagy a vállalkozás előfizetéseinek együttes kezelésére is.
Miután, mobiltelefonszámoddal, Facebook fiókkal vagy e-mail címmel létrehoztad és bejelentkeztél a Telekom fiókba, kapcsold hozzá a fiókodhoz mindazokat a mobil és otthoni előfizetéseket, melyeket az online felületeken kezelni szeretnél (pl. számlák megtekintése, online befizetése céljából):
- Ha a telekom.hu oldalon léptél be a Telekom fiókodba, akkor a „Szolgáltatás hozzáadása” gombra kattintva tudsz fiókodhoz szolgáltatásokat hozzáadni. Ha meglévő Telekom fiókodhoz szeretnél új szolgáltatást hozzáadni, úgy az „Új szolgáltatás hozzáadása” lehetőséget a meglévő szolgáltatásaid alatt, az oldal alján találod.
- A Telekom alkalmazásban a „Menü”, majd az „Előfizetések” lehetőségre kattintva tudsz szolgáltatást hozzáadni a Telekom fiókodhoz.
Az otthoni előfizetéseid hozzáadásához javasoljuk, hogy a telekom.hu oldalon lépj be a Telekom fiókodba, mivel így az előfizetések hozzáadása MT ügyfélazonosítóval + egyszeri jelszóval, vagy MT ügyfélazonosítóval + személyes adatokkal egyszerűen lehetséges.
Az MT ügyfélazonosítódat a havi számla első oldalán találod.
A későbbiekben bejelentkezés után az "Áttekintés" oldalon valamennyi Telekom fiókhoz kapcsolt előfizetés megjelenik.
A Telekom fiók felhasználási feltételeit ezen az oldalon olvashatod el.
Ráadásul a Telekom alkalmazással már bárhonnan, bármikor elérheted a Telekom fiókodhoz rendelt összes előfizetésed.
Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:
- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy
- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!