GYAKORI KÉRDÉSEK

Mi történik a Telekom fiókhoz kapcsolt előfizetéssel előfizető váltás, átírás esetén?

Az előfizetést ilyenkor biztonsági okokból automatikusan leválasztjuk a Telekom fiók(ok)ról.

Az új előfizetőnek természetesen lehetősége van arra, hogy ezt az előfizetést hozzáadja a saját Telekom fiókjához. Az előfizetés hozzáadásához szükséges adatok:

  • Otthoni előfizetés esetén: az új MT azonosító és a kiküldött egyszer használatos jelszó vagy személyes adatok,
  • Mobil előfizetés esetén: a mobil telefonszám (pl. 301234567) és a kiküldött egyszer használatos jelszó,
  • Mobilinternet szolgáltatás esetén automatikus a bejelentkezés. 

Fontos információ, hogy amennyiben az előfizetői adatok módosításával járó Domino adategyeztetés történt, akkor a mobilszámot automatikusan leválasztjuk a Telekom fiókról, így azt újra fel kell csatolnod. A leválasztásról e-mail értesítést küldünk.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2019. július 11.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!