GYAKORI KÉRDÉSEK

Üzletben vásárolt, jótállással értékesített készülékem meghibásodott. Mennyi időn belül érvényesíthetem a csereigényemet?

Csere iránti igényedet 3 munkanapon belül, azonos típusú készülékre érvényesítheted, szintén üzleteinkben.

A helyszínen abban az esetben tudunk azonnal cserélni, ha az üzletben rendelkezésünkre álló árukészlet ezt lehetővé teszi, ellenkező esetben a cserét későbbi időpontban (maximum 15 napon belül), központi készletből teljesítjük.

Foglalj időpontot honlapunkon, ahol kiválaszthatod a Hozzád legközelebb eső üzletünket, és akár az első szabad időpontot is lefoglalhatod.


Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2019. június 12.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!