Kedves ügyfeleink! Őszintén sajnáljuk a tegnapi estétől ma reggelig tartó TV szolgáltatás kimaradást. Szeretnénk megköszönni a türelmeteket, ezért az érintett, android set-top-box-szal rendelkező Telekom TV előfizetőink számára amellett, hogy a kedvezmények nélküli, díjcsomag alap havi díjából 2 napra számlakedvezményt adunk, hétfő (április 18.) éjfélig díjmentesen elérhetővé tettük a Telekom Filmklubot (korábbi nevén MoziKlub), ahol több mint 6000 szinkronizált családi filmet, mesét és sorozatot találtok.
Kedves ügyfeleink! Őszintén sajnáljuk a tegnapi estétől ma reggelig tartó TV szolgáltatás kimaradást. Szeretnénk megköszönni a türelmeteket, ezért az érintett, android set-top-box-szal rendelkező Telekom TV előfizetőink számára amellett, hogy a kedvezmények nélküli, díjcsomag alap havi díjából 2 napra számlakedvezményt adunk, hétfő (április 18.) éjfélig díjmentesen elérhetővé tettük a Telekom Filmklubot (korábbi nevén MoziKlub), ahol több mint 6000 szinkronizált családi filmet, mesét és sorozatot találtok.

GYAKORI KÉRDÉSEK

Fizetési felszólító levelet kaptam, mi a teendőm?

Amennyiben kintlévőség kezelő cégtől kaptál megkeresést, akkor az azt jelenti, hogy tartozásod áll fenn a Magyar Telekom felé, ám a követelés érvényesítésével partner céget bíztunk meg.

Ezek a cégek Társaságunk megbízásából végzik a követelések kezelését, számlázást, és az ügyfelek tájékoztatását is.

Az elmaradással kapcsolatban pontosabb információkat e-mailben a "Számlázás, Egyenleg, Reklamáció, Részletfizetés, Túlfizetés/Behajtási folyamattal kapcsolatos panasz" kategóriát kiválasztva is kérhetsz, otthoni és mobil szolgáltatásoknál egyaránt.

Utoljára frissítve: 2022. április 26.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!