2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Fizetési felszólító levelet kaptam, mi a teendőm?

Amennyiben kintlévőség kezelő cégtől kaptál megkeresést, akkor az azt jelenti, hogy tartozásod áll fenn a Magyar Telekom felé, ám a követelés érvényesítésével partner céget bíztunk meg.

Ezek a cégek Társaságunk megbízásából végzik a követelések kezelését, számlázást, és az ügyfelek tájékoztatását is.

Az elmaradással kapcsolatban pontosabb információkat e-mailben a "Számlázás, Egyenleg, Reklamáció, Részletfizetés, Túlfizetés/Behajtási folyamattal kapcsolatos panasz" kategóriát kiválasztva is kérhetsz, otthoni és mobil szolgáltatásoknál egyaránt.

Utoljára frissítve: 2022. április 26.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!