2021. november 13. (szombat) 22 órától várhatóan november 14. (vasárnap) 8 óráig rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt a telekom.hu és a Telekom alkalmazás nem lesz elérhető. Köszönjük türelmedet!
2021. november 13. (szombat) 22 órától várhatóan november 14. (vasárnap) 8 óráig rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt a telekom.hu és a Telekom alkalmazás nem lesz elérhető. Köszönjük türelmedet!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Rendszeresen fizettem a számláimat, mégis tartozást látok, hogy lehet ez?

A számlákon szereplő határidő az az időpont, ameddig az összegnek be kell érkeznie Társaságunkhoz.

Amennyiben a határidő napján fizettél, akkor a beérkezés – a fizetési módtól függően – további időt vesz igénybe. Ha az összeget nem tudjuk határidőben lekönyvelni, rendszerünk a számlát tartozásként érzékeli.

A tartozás okai lehetnek még:

  • átutalás esetén tévesen vagy hiányosan töltötted ki a közlemény rovatot, emiatt a könyvelés elhúzódik
  • több folyószámlád is van, és a tartozás egy másik folyószámlán jelentkezik. Ha több folyószámlád van, célszerű azok összevonását igényelned, melyet legegyszerűbben e-mailben, saját kezű aláírásoddal ellátott kérelemben juttathatsz el hozzánk.
  • havi számlád összege magasabb lett a korábban megszokottaktól (például felszólítási díj, visszakapcsolási díj miatt, vagy olyan hívásirányba telefonáltál, melyre a díjcsomagod biztosította kedvezmények nem terjednek ki), ám a korábban megszokott díjat rendezted.

A számládon lévő tételeket könnyedén ellenőrizheted a számlád/számláid segítségével. A számláidon való könnyebb eligazodás érdekében, figyelmedbe ajánljuk számlaismertetőinket.

További részleteket - például a leggyorsabb fizetési lehetőségekről - a kapcsolódó kérdések között találsz.

Utoljára frissítve: 2021. augusztus 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!