Technikai okok miatt a Facebook azonosítóval történő belépés átmenetileg nem lehetséges!
Kérjük, belépéshez használd hívószámodat, e-mail címedet vagy MT ügyfélazonosítódat!
Technikai okok miatt a Facebook azonosítóval történő belépés átmenetileg nem lehetséges!
Kérjük, belépéshez használd hívószámodat, e-mail címedet vagy MT ügyfélazonosítódat!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Ha részletre vásároltam eszközt (pl. televízió), akkor átírás esetén hogyan történik az eszközrészletek rendezése?

A megvásárolt készülék részleteit nem lehetséges átvállalni.

Átírást csak az előfizetői jogviszony vonatkozásában lehet kérni, így amennyiben az átadó ügyfél valamely eszközre vonatkozóan részletfizetési kedvezménnyel megkötött adásvételi szerződéssel rendelkezik, és az eszközhöz tapadó előfizetői jogviszony megszűnik, a készülék hátralévő, még kiegyenlítetlen részleteit az átírásig egy összegben kell kiegyenlítenie.

Utoljára frissítve: 2021. április 26.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!