2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek
2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

Újraindul az otthoni szolgáltatások hűségideje, ha átírás történik?

Nem, az átvállaló ügyfél az eredetileg igénybe vett szolgáltatásokat veszi át, így a hűségidő folyamatos marad, és az átadó ügyfelet kötbérfizetési kötelezettség nem terheli.

A határozott tartamú (hűségidős) szolgáltatást csak abban az esetben írjuk át, amennyiben az átvállaló ügyfél vállalja, hogyha a szerződést a hűségidő lejárta előtt szünteti meg, az átadó és az átvállaló előfizető által a szerződés határozott tartama alatt igénybe vett összes kedvezményt, kötbérként megfizeti.

Az átírás teljesítésének napján módosul a számlafizető neve, így az átadó ügyfélnek nem kell teljes hónapra előfizetési díjat fizetnie, kizárólag az átadás napjáig.

Ennek megfelelően az adott hónapra vonatkozóan a régi és az új előfizető számára is törthavi számlát állítunk ki.

Utoljára frissítve: 2021. augusztus 4.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!