2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek
2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan intézhetem ügyeimet gyorsan és díjmentesen a Telekom ügyfélszolgálatán?

Szolgáltatásaidat könnyen, gyorsan, akár néhány gombnyomással módosíthatod a nap bármely szakában, otthonodból vagy út közben mobil eszközödön, kényelmesen és ügyintézési díj nélkül.

Nincs más teendőd, csak válaszd Önkiszolgáló ügyfélszolgálatunkat a nap 24 órájában!

Önkiszolgáló ügyfélszolgálatunk elérhetőségei:

  • Mobilodról, tabletedről a Telekom alkalmazással, melyet iOS vagy Android operációs rendszerű okostelefonodra tölthetsz le,
  • Számítógépedről a telekom.hu "Belépés" menüpontjából érheted el az önkiszolgáló ügyfélszolgálatot, a jelszavas belépés után,
  • Telefonon, a belföldi hálózatokból elérhető, és ingyenesen hívható 1414-es ügyfélszolgálati számon, az automata önkiszolgáló ügyfélszolgálatot (Hogyan kommunikáljak Vandával?) választva,
  • SMS-ben a 1414-re küldött díjmentes szöveges üzenetben,
  • USSD kódokkal mobiltelefonon a *111# és a hívásindító gomb megnyomását követően.

Akár havonta testre szabhatod Telekom előfizetésed ügyintéző bevonása nélkül:

  • amennyiben új jelszót szeretnél beállítani (Telekom mobil és otthoni szolgáltatások előfizetői jelszava, internet hozzáférési jelszó),
  • esetleg a PUK-kódod veszett el,
  • vagy pl. az internet forgalmadra vagy kíváncsi,

ezeket mind díjmentesen (vagy kedvezőbb díjazással) teheted meg Önkiszolgáló ügyfélszolgálatunkon.

Számláidat is egyszerűen befizetheted bankkártyás fizetéssel:

  • számítógépedről az online ügyfélszolgálatunkon,
  • okostelefonról, táblagépről pedig a Telekom alkalmazással.

Töltsd le a Telekom alkalmazást:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Önkiszolgáló ügyfélszolgálatainkat – az SMS felület kivételével – másik telefonszám szolgáltatásainak módosítására is használhatod.

Az interneten egyes szolgáltatások módosításának feltétele, hogy a hívószámhoz tartozó SIM-kártya a Te birtokodban legyen, így ennek ellenőrzésére egy egyszer használatos jelszót küldünk ki a hívószámra, melyet az önkiszolgáló felületen megadva módosíthatod a választott szolgáltatást.

Szolgáltatásrendelés jelszó-védelemmel esetén:

Mobil havi díjas előfizetőként lehetőséged van a jelszóvédelem szolgáltatás bekapcsolására, melyet követően szolgáltatásaidat kizárólag az 5 jegyű előfizetői jelszó megadásával tudod módosítani. Ez esetben telefonon az Önkiszolgáló ügyfélszolgálatra való belépéskor, SMS-ben pedig a kiválasztott szolgáltatás/szolgáltatások módosításakor szükséges a jelszót megadni, a megfelelő kód megadása után (szóközzel elválasztva).

Felhívjuk figyelmedet, hogy az alábbi szolgáltatások ki - , és bekapcsolásakor , illetve díjcsomag módosításakor mindenképpen meg kell adnod előfizetői jelszavadat, a jelszóvédelem szolgáltatás beállításától függetlenül:

  • Titkos szám,
  • Hívószám kijelzés,
  • Hívószámküldés tiltása,
  • Hívásletiltás,
  • Részletes számla szolgáltatás.

Az Általános szerződési feltételek megfelelő mellékleteiben szereplő ügyintézési eseménydíjak alapján tájékozódhatsz arról, hogy mennyivel többet spórolhatsz, ha internetes , vagy egyéb Önkiszolgáló ügyfélszolgálatainkat választod.

Az önkiszolgáló felületeken díjmentesen módosítható szolgáltatások körét folyamatosan bővítjük!

Felhívjuk figyelmed, hogy az online ügyfélszolgálatra történő belépéshez Telekom mobil ügyintézés esetén szükséged lesz a mobil telefonszámodra (301234567 formátumban), valamint a kiküldött egyszer használatos jelszóra. Mobilinternet előfizetést használva automatikusan bejelentkezel oldalunkra.
Telekom otthoni szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézés esetében pedig a 9 jegyű MT ügyfél- azonosítóra, és a kiküldött egyszer használatos jelszóra vagy a személyes adataidra.

Bejelentkezhetsz még e-mail címeddel vagy Facebook profiloddal, de ebben az esetben csak akkor jelennek meg az előfizetése(i)d, ha azt, vagy azokat hozzá adod a Telekom fiókodhoz.

Utoljára frissítve: 2021. augusztus 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!