GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan intézhetem ügyeimet gyorsan és díjmentesen a Telekom ügyfélszolgálatán?

Szolgáltatásaidat könnyen, gyorsan, akár néhány gombnyomással módosíthatod a nap bármely szakában, otthonodból vagy út közben mobil eszközödön, kényelmesen és ügyintézési díj nélkül.

Nincs más teendőd, csak válaszd Önkiszolgáló ügyfélszolgálatunkat a nap 24 órájában!

Önkiszolgáló ügyfélszolgálatunk elérhetősége:

  • A telekom.hu "Belépés" menüpontjából elérhető önkiszolgáló ügyfélszolgálaton, a jelszavas belépés után,
  • Telekom alkalmazással, melyet iOS vagy Android operációs rendszerű okostelefonodra tölthetsz le,
  • Telefonon, a belföldi hálózatokból elérhető, és ingyenesen hívható 1414-es ügyfélszolgálati számon, az automata önkiszolgáló ügyfélszolgálatot (Hogyan kommunikáljak Vandával?) választva,
  • SMS-ben a 1414-re küldött díjmentes szöveges üzenetben,
  • USSD kódokkal mobiltelefonon a *111# és a hívásindító gomb megnyomását követően.

Akár havonta testre szabhatod Telekom előfizetésed ügyintéző bevonása nélkül:

  • amennyiben új jelszót szeretnél beállítani (Telekom mobil és otthoni szolgáltatások előfizetői jelszava, internet hozzáférési jelszó),
  • esetleg a PUK-kódod veszett el,
  • vagy pl. az internet forgalmadra vagy kíváncsi,

ezeket mind díjmentesen (vagy kedvezőbb díjazással) teheted meg Önkiszolgáló ügyfélszolgálatunkon.

Számláidat is egyszerűen befizetheted:

  • online ügyfélszolgálatunkon bankkártyás fizetéssel,
  • okostelefonról, táblagépről pedig a Telekom alkalmazással.

Töltsd le a Telekom alkalmazást:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).

Önkiszolgáló ügyfélszolgálatainkat – az SMS felület kivételével – másik telefonszám szolgáltatásainak módosítására is használhatod.

Az interneten egyes szolgáltatások módosításának feltétele, hogy a hívószámhoz tartozó SIM-kártya a Te birtokodban legyen, így ennek ellenőrzésére egy egyszer használatos jelszót küldünk ki a hívószámra, melyet az önkiszolgáló felületen megadva módosíthatod a választott szolgáltatást.

Szolgáltatásrendelés jelszó-védelemmel esetén:

Mobil havi díjas előfizetőként lehetőséged van a jelszóvédelem szolgáltatás bekapcsolására, melyet követően szolgáltatásaidat kizárólag az 5 jegyű előfizetői jelszó megadásával tudod módosítani. Ez esetben telefonon az Önkiszolgáló ügyfélszolgálatra való belépéskor, SMS-ben pedig a kiválasztott szolgáltatás/szolgáltatások módosításakor szükséges a jelszót megadni, a megfelelő kód megadása után (szóközzel elválasztva).

Felhívjuk figyelmedet, hogy az alábbi szolgáltatások ki - , és bekapcsolásakor , illetve díjcsomag módosításakor mindenképpen meg kell adnod előfizetői jelszavadat, a jelszóvédelem szolgáltatás beállításától függetlenül:

  • Titkos szám,
  • Hívószám kijelzés,
  • Hívószámküldés tiltása,
  • Hívásletiltás,
  • Részletes számla szolgáltatás.

Az Általános szerződési feltételek megfelelő mellékleteiben szereplő ügyintézési eseménydíjak alapján tájékozódhatsz arról, hogy mennyivel többet spórolhatsz, ha internetes , vagy egyéb Önkiszolgáló ügyfélszolgálatainkat választod.

Az önkiszolgáló felületeken díjmentesen módosítható szolgáltatások körét folyamatosan bővítjük!

Felhívjuk figyelmed, hogy az online ügyfélszolgálatra történő belépéshez Telekom mobil ügyintézés esetén szükséged lesz a mobil telefonszámodra (301234567 formátumban), valamint a kiküldött egyszer használatos jelszóra. Mobilinternet előfizetést használva automatikusan bejelentkezel oldalunkra.
Telekom otthoni szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézés esetében pedig a 9 jegyű MT ügyfél- azonosítóra, és a kiküldött egyszer használatos jelszóra vagy a személyes adataidra.

Bejelentkezhetsz még e-mail címeddel vagy Facebook profiloddal, de ebben az esetben csak akkor jelennek meg az előfizetése(i)d, ha azt, vagy azokat hozzá adod a Telekom fiókodhoz.

Ezen kívül, telefonos automata ügyintézéshez hangoddal is azonosíthatod magad. A hangazonosításról ide kattintva részletesen tájékozódhatsz.

Utoljára frissítve: 2019. december 9.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!