GYAKORI KÉRDÉSEK

Igénybe vehetem úgy a Magenta 1 kedvezménycsomagot, hogy az abba bevont valamely szolgáltatás nem az én nevemen van?

A Magenta1 kedvezménycsomag igénybevételéhez az otthoni és a mobil oldali szolgáltatásoknak is egy előfizetői néven kell szerepelniük.

Amennyiben valamelyik szolgáltatásnak más – pl. családtag – az előfizetője, úgy az nem vonható be a Magenta1 kedvezménycsomagba, mert az ajánlat feltételeként meghatározott, Kapcsolat Programban történő regisztráció így nem tud megvalósulni.

Megoldásként javasoljuk, hogy a Magenta1 kedvezménycsomag igénybevétele érdekében,  - amennyiben nem áll fenn lejárt számlatartozás -  igényeljétek meg az otthoni szerződés átírását, vagy a mobil előfizető módosítást.

Ha az átírandó előfizetéshez határozott tartamú szerződés kapcsolódik, a szerződésmódosítás feltételeiről ide kattintva tájékozódhatsz:

Fontos információ, hogy a Magenta 1 kedvezménycsomagba bevont otthoni szolgáltatásoknak egy címen és vagy egy folyószámlán kell lenniük, egy számlán történő igénybevétellel, de az otthoni és mobil előfizetések közötti címazonosság nem kötelező.

A pontos igénybevételi feltételekről a kapcsolódó kérdésekben, illetve ide kattintva tájékozódhatsz.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és fizesd számláidat egy kattintással:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2019. május 9.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!