Igénybe vehetem úgy a Magenta 1 kedvezménycsomagot, hogy az abba bevont valamely szolgáltatás nem az én nevemen van?
A Magenta 1 kedvezménycsomag igénybevételéhez az otthoni és a mobil oldali szolgáltatásoknak is egy előfizetői néven kell szerepelniük.
Amennyiben valamelyik szolgáltatásnak más – pl. családtag – az előfizetője, úgy az nem vonható be a Magenta 1 kedvezménycsomagba, mert az ajánlat feltételeként meghatározott, Kapcsolat Programban történő regisztráció így nem tud megvalósulni.
Megoldásként javasoljuk, hogy a Magenta 1 kedvezménycsomag igénybevétele érdekében, - amennyiben nem áll fenn lejárt számlatartozás - igényeljétek meg az otthoni szerződés átírását, vagy a mobil előfizető módosítást.
Ha az átírandó előfizetéshez határozott tartamú szerződés kapcsolódik, a szerződésmódosítás feltételeiről ide kattintva tájékozódhatsz:
- mobil előfizető adatok módosítása,
- otthoni előfizetés átírása.
Fontos információ, hogy a Magenta 1 kedvezménycsomagba bevont otthoni szolgáltatásoknak egy címen és vagy egy folyószámlán kell lenniük, egy számlán történő igénybevétellel, de az otthoni és mobil előfizetések közötti címazonosság nem kötelező.
A pontos igénybevételi feltételekről a kapcsolódó kérdésekben, illetve ide kattintva tájékozódhatsz.
Töltsd le a Telekom alkalmazást és fizesd számláidat egy kattintással:
- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy
- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!