2023. március 1-től inflációkövető díjkorrekciót hajtunk végre. Tudj meg többet a részletekről!
2023. március 1-től inflációkövető díjkorrekciót hajtunk végre. Tudj meg többet a részletekről!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hol követhetem nyomon a Magenta 1 kedvezménycsomagba bevont előfizetéseimet, szolgáltatásaimat?

Ha a Magenta 1 kedvezménycsomagba bevont otthoni vagy mobil előfizetéseid egyikét beregisztrálod vagy már beregisztráltad a Telekom fiókba, úgy az összes Magenta 1-be bevont előfizetésed és a hozzájuk tartozó kiegészítő szolgáltatásokat, forgalmi információkat és a számlákat automatikusan eléred, sőt be is fizetheted elektronikusan.

  • A Telekom fiókkal való bejelentkezést követően az "Beállítások" menüpontban az "Előfizetés hozzáadása" linkre kattintva kapcsolhatók további otthoni és mobil előfizetések a fiókhoz. Az előfizetések hozzáadása mobil telefonszámmal és az egyszer használatos jelszó megadásával, vagy - otthoni előfizetésnél - MT azonosítóval, és szintén az egyszer használatos jelszó vagy személyes adatok megadásával lehetséges.
  • Az "Előfizetéseim" oldalon valamennyi Telekom fiókhoz kapcsolt előfizetés megjelenik a bejelentkezést követően.
  • A hozzáadott előfizetésekkel kapcsolatos ügyintézést az előfizetések melletti "Beállítások" gomb megnyomásával kezdeményezheted.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2023. január 31.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!