Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!
Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Milyen feltételeket kell teljesítenem a Magenta 1 kedvezménycsomag igénybevételéhez?

A Magenta 1 kedvezménycsomag igénybevételéhez szükséges minimum kettő otthoni díjcsomag és legalább egy mobil előfizetés, melyet a következő díjcsomagokból választhatsz:

  • Otthoni internet: Net Plusz, Net 250/10, Net 250/70, Net 500/22, Net500/150, Gigaerős Net 1000/25, Gigaerős Net 1000/200, Gigaerős Net 1000/1000,Gigaerős Net 2000/1000
  • Televízió: IPTV S, IPTV M, IPTV L, IPTV L+HBO Max, Telekom TVS, Telekom TV M, Telekom TV L, Telekom TV L+HBO Max
  • Otthoni telefon: Alap, Hoppá Plusz
  • Mobil hang: XS/S/M/L/XL
  • Mobil net: Net 4 GB/10 GB/Net 50 GB/Gigaerős NetOkosvilág/Gigaerős Net Utazás/Gigaerős Net Szórakozás mobilinternet díjcsomag-kombinációk egyike

Fontos, hogy a Magenta 1 havidíj-kedvezmény mellett

  • akár új, akár régi Magenta 1-es ügyfelünk vagy, nálunk kedvezményesen vásárolhatsz készüléket, és 30% kedvezményt kapsz a készülékbiztosításra, valamint díjmentesen igénybe veheted a mobilfutár szolgáltatást
  • 5 mobilszám bevonásával korlátlanul, 0 Ft-os percdíjjal beszélgethetsz családtagjaiddal a Családi mobil opcióval,
  • töltsd fel Magenta 1 csomagodhoz tartozó Domino hívószámokat minimum 3000 Ft-tal a Telekom alkalmazásban és dupla Feltöltési bónuszt - 100 percet, illetve 1 GB adatot - adunk.
  • A Netgaraciával, ha váratlan hiba miatt nem elérhető az otthoni internet, vagy nem működik a TV, akkor extra adatot adunk az összes olyan mobilra, ami a Magenta 1 csomagodba tartozik. Ha az otthoni telefonnal van problémád, extra mobil hangot biztosítunk.
  • Minden Magenta 1 ügyfél negyedévente exkluzív meglepetések közül választhat (kuponok, nyereményjátékok).

További feltételek:

  • A Magenta 1 kedvezménycsomag igénybevételéhez az otthoni és a mobil oldali szolgáltatásoknak egy előfizetői néven kell szerepelniük.
  • Egy időben egy előfizető egy kedvezményt vehet igénybe, és egy előfizetést egyidejűleg egy Magenta 1 kedvezménycsomagba vonhatsz be.
  • A Magenta 1 kedvezménycsomagba bevont otthoni szolgáltatásoknak egy folyószámlán kell lenniük (azaz egy számlán szerepeljenek), és ugyanígy a mobil szolgáltatásoknak is egy folyószámlán kell szerepelniük. Az előfizetések közötti címazonosság nem kötelező.
  • Feltétel a Kapcsolat Programba történő regisztráció, ami az otthoni és mobil szolgáltatások összekapcsolását biztosítja, a Kapcsolat Programszabályzat szerinti feltételekkel.
  • A mobil és az otthoni szolgáltatásokra külön szerződés vonatkozik, de a Magenta 1 kedvezmény-csomagra egy közös szerződéses feltételrendszert fogsz kapni.

A részletes igénybevételi feltételekről  ide kattintva tájékozódhatsz.

Utoljára frissítve: 2022. szeptember 12.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!