2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek
2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

Milyen feltételeket kell teljesítenem a Magenta 1 kedvezménycsomag igénybevételéhez?

A Magenta1 kedvezménycsomag igénybevételéhez szükséges kötelező díjcsomagok az alábbiak:

Otthoni szolgáltatások, melyekből legalább kettővel kell rendelkezned:

  • televízió:
    • Alap
    • Szuper Családi HD
    • Szuper Családi Mozi díjcsomaggal
  • otthoni internet (a telepítési helyen a szolgáltató rendelkezésére álló műszaki lehetőségek függvényében):
    • Net Plusz
    • Net 150/5
    • Net 150/50
    • Net 300/20
    • Net 300/75
    • Net 500/22
    • Gigaerős Net 1000/25
    • Gigaerős Net 1000/200
    • Gigaerős Net 1000/1000
    • Gigaerős Net 2000/1000

Mobil szolgáltatások:

Fontos, hogy a 30% havidíj-kedvezmény mellett:

  • Akár új, akár régi Magenta 1-es ügyfelünk vagy, nálunk kedvezményesen vásárolhatsz készüléket,
  • korlátlanul tévézhetsz a mobilodon a Telekom TV GO-val és HBO GO-val,
  • 5 mobilszám bevonásával korlátlanul, 0 Ft-os percdíjjal beszélgethetsz családtagjaiddal a Családi mobil opcióval,
  • töltsd fel Magenta 1 csomagodhoz tartozó Domino hívószámokat minimum 3000 Ft-tal a Telekom alkalmazásban és dupla Feltöltési bónuszt - 100 percet, illetve 1 GB adatot - adunk.
  • Netgaranciát adunk, azaz extra mobil hang és/vagy adat kedvezményt adunk a Magenta 1 csoportba bevont összes havidíjas és feltöltőkártyás mobilodra az otthoni szolgáltatás váratlan hibája esetén, hogy a család ne maradjon szolgáltatás nélkül.

További feltételek:

  • A Magenta 1 kedvezménycsomag igénybevételéhez az otthoni és a mobil oldali szolgáltatásoknak egy előfizetői néven kell szerepelniük.
  • Egy időben egy előfizető egy kedvezményt vehet igénybe, és egy előfizetést egyidejűleg nem vonhatsz be több Magenta1 kedvezménycsomagba is.
  • A Magenta 1 kedvezménycsomagba bevont otthoni szolgáltatásoknak egy címen és/vagy egy folyószámlán kell lenniük (azaz egy számlán szerepeljenek), de az otthoni és mobil előfizetések közötti címazonosság nem kötelező.
  • Feltétel a Kapcsolat Programba történő regisztráció, ami az otthoni és mobil szolgáltatások összekapcsolását biztosítja, a Kapcsolat Programszabályzat szerinti feltételekkel.
  • A mobil és az otthoni szolgáltatásokra külön szerződés vonatkozik, de a Magenta1 kedvezmény-csomagra egy közös szerződéses feltételrendszert fogsz kapni.

A részletes igénybevételi feltételekről a kapcsolódó kérdések válaszaiból, illetve ide kattintva tájékozódhatsz.

Utoljára frissítve: 2021. július 19.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!