GYAKORI KÉRDÉSEK

Nem működik megfelelően a telefonom, mit tehetek?

Javasoljuk, hogy első lépésként ellenőrizd:

  • a készülék használati útmutatójának segítségével a beállításokat,
  • a telefon töltöttségi szintjét,
  • az eszköz által mutatott térerősséget,
  • próbáld meg áthelyezni a SIM-kártyát egy másik készülékbe (ha rendelkezésére áll), így kiszűrhető, hogy pl. a készülék, vagy a kártya okozza-e a problémát,
  • okostelefonok esetén megoldást jelenthet a háttérben futó felesleges programok törlése, a feladatkezelő alkalmazás letöltésével.

Abban az esetben, ha olyan hibáról van szó, amely a fentiek segítségével nem orvosolható, akkor a készülék bevizsgálása, javítása érdekében kérünk, keresd fel a márkaszervizt, mely(ek) elérhetőségéről a gyártó honlapján tájékozódhatsz.

Hibás készülékek leadása javítás céljából:

A gyártónál vagy annak kijelölt hivatalos szervizpartnerénél az eszközt bárki leadhatja, aki be tudja mutatni a jótállási jegyet. Ennek hiányában az IMEI vagy sorozatszámot tartalmazó vásárlási számla szükséges.

A javíttatási folyamat gyártónként eltérő lehet, mely a javítás megrendelésekor biztosított bizonylatok alapján történik, a Telekomtól függetlenül.   

Az ügyintézéshez vidd magaddal a készüléket, annak tartozékait, valamint a vásárlást igazoló számlát és a jótállási jegyet. A készülékek szervizelésével kapcsolatban további információkat honlapunkon találsz.

Amennyiben jelenleg még jótállási időn belül van a telefon, és a megállapított hiba típusa azt engedi, a javítás térítésmentes lehet. Minden más esetben (jótállási időn kívül és/vagy nem rendeltetésszerű használatból fakadó probléma) a szervizelés költsége a készülék tulajdonosát terheli.
Jótállási időn túl a bevizsgálási díj is a tulajdonost terheli, melyet a szerviz nem tud visszatéríteni még akkor sem, ha a javítást nem kéred.

Ha rendelkezel készülékbiztosítással, jogos kárigény esetén mobiltelefonod megjavíttatjuk, vagy ha a javítás nem lehetséges, kicseréljük.

A garanciális feltételekről bővebben itt olvashatsz.

Utoljára frissítve: 2019. május 9.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!