GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan tudom módosítani a Net&Roll mobilinternet-csomagomat?

Ha továbbra is havi díjas mobilinternetet választanál, és az előfizetésedet tablettel, laptoppal, modemmel használod, akkor a 3 GB-os vagy a 10 GB-os mobilinternet díjcsomagjainkra válthatsz át online ügyfélszolgálatunkon.

Ha elfogy a díjcsomagodban biztosított adatmennyiség, akkor Eseti adatbővítő opciókat is vásárolhatsz, melyeket a fordulónapodig használhatsz fel.

Abban az esetben, ha a jövőben mobilinternet előfizetésedet telefonálásra is használnád, akkor a jelenlegi Mobil hang + internet díjcsomagjainkra válthatsz át, természetesen online ügyfélszolgálatunkon is.


Készülékvásárlás:

Ha előfizetésedhez éppen nem kapcsolódik korábbi készülékvásárlásból eredő hűségidő, és meglévő mobilinternetes eszközöd helyett újat vásárolnál, akkor ezt személyre szabott áron is megteheted az online ügyfélszolgálatra bejelentkezve, majd a Készülékek menüpontra kattintva.

Utoljára frissítve: 2019. december 9.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!