GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan tudom módosítani a Net&Roll mobilinternet-csomagomat?

Ha továbbra is havi díjas mobilinternetet választanál, és az előfizetésedet tablettel, laptoppal, modemmel használod, akkor a 6 GB-os vagy a 15 GB-os mobilinternet díjcsomagjainkra válthatsz át online ügyfélszolgálatunkon.

Felhívjuk figyelmed, hogy amennyiben a Net&Roll mobilinternet díjcsomagra vállalt hűségnyilatkozattal is rendelkezel, és az még nem járt le, akkor alacsonyabb havi díjú csomagra váltás esetén a szerződéskötéskor vállalt kötbér kifizetésével is számolnod kell. A kötbér összegét - melyről egyénileg kérhetsz tájékoztatást - a soron következő hónapban terheljük, ezért javasoljuk, olyan mobilinternet-díjcsomagot válassz, mely optimális a számodra, és nem jár kötbérfizetéssel.

Amennyiben több adatforgalmat tartalmazó mobilinternet csomagra váltanál a hűségidő alatt, akkor erre bármikor lehetőséged van, akár online is.

Ha mégsem szeretnél magasabb díjcsomagra módosítani, akkor Eseti adatbővítő opciókat is vásárolhatsz, melyeket a fordulónapodig használhatsz fel.

Abban az esetben, ha a jövőben mobilinternet előfizetésedet telefonálásra is használnád, akkor a jelenlegi Mobil hang + internet díjcsomagjainkra válthatsz át, természetesen online ügyfélszolgálatunkon is.


Készülékvásárlás:

Ha előfizetésedhez éppen nem kapcsolódik korábbi készülékvásárlásból eredő hűségidő, és meglévő mobilinternetes eszközöd helyett újat vásárolnál, akkor ezt személyre szabott áron is megteheted az online ügyfélszolgálatra bejelentkezve, majd a Készülékek menüpontra kattintva.

Utoljára frissítve: 2019. június 12.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!