Nem tudom az előfizetésemhez tartozó jelszót. Hogyan léphetek be vagy kapcsolhatok így előfizetéseket a Telekom fiókhoz?
Ha egy újabb otthoni, illetve mobil előfizetést szeretnél hozzáadni a meglévő Telekom fiókodhoz, akkor a Telekom fiókba való belépést követően szükséged lesz:
-
otthoni előfizetés esetén: MT azonosítóra, és a kiküldött egyszer használatos jelszóra vagy az előfizető személyes adataira,
- mobil előfizetés (havi díjas és Domino) esetén: a mobil telefonszámra - körzetszámmal együtt - és kiküldött egyszer használatos jelszóra,
-
mobilinternet (havi díjas és Domino) előfizetést használva automatikusan bejelentkezel oldalunkra.
Egy előfizetést több Telekom fiókhoz is hozzá tudsz rendelni.
Ha már sikeresen csatoltad mobil, otthoni vagy üzleti előfizetésedet a Telekom fiókodba, de elfelejtetted, milyen jelszót adtál meg, akkor így igényelhetsz újat:
- e-mail címmel vagy telefonszámmal létrehozott Telekom fiók esetén ezen az oldalon,
- Facebook fiókkal regisztrált Telekom fiók esetén Facebook jelszó szükséges, melyet a Facebook nyitóoldalán kérhetsz.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!