2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Milyen jelszóval tudok az internetre csatlakozni, illetve hogyan módosíthatom az internet szolgáltatásomhoz tartozó, t-online.hu vagy t-email.hu e-mail címem jelszavát?

Otthoni, t-online.hu felhasználónév esetén:

A felhasználónévhez tartozó bejelentkezési azonosítód lekérdezéséhez, illetve a jelszavad módosításához átmenetileg hívd a 1414 telefonszámunk önkiszolgáló ügyfélszolgálatát. 

Kábelnet szolgáltatás esetén, az azonosítás a kábelmodem segítségével történik, tehát külön csatlakozási jelszó megadására nincs szükség.

Mobil, t-email.hu felhasználónév esetén:

Abban az esetben, ha elfelejtetted a postafiókod jelszavát, kérjük, hívd a 1414 telefonszámukat.

Utoljára frissítve: 2022. május 4.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!