Mi a teendő a Telekomtól vásárolt notebook/táblagép/televízió vagy egyéb eszköz meghibásodása esetén?
A hatályos jogszabályok alapján ezekre az eszközökre
- 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 1 év,
- 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 2 év,
- 250 000 forint eladási ár felett 3 év
kötelező jótállás vonatkozik.
A kötelező jótállási idő a gyártó vállalása alapján kiegészülhet önkéntesen vállalt plusz jótállással, ami a Jótállási jegyen, illetve egyes termékek weboldalán, és honlapunkon kerülhet feltüntetésre.
Fontos tudnod, hogy a Magyar Telekom nem végez szerviztevékenységet.
A kötelező jótállás időtartama alatt a jótállási igényt közvetlenül a - jótállási jegyen található - gyártói márkaszervizben, vagy a Telekom üzleteinkben, az önként vállalt jótállás időtartama alatt a gyártó márkaszervizében érvényesítheted. A Telekom üzleteinkben leadott eszközöket a gyártó márkaszervizébe küldjük, ahol szakértők végzik el a vizsgálatot, és a szükség szerinti javításokat. Javasoljuk, hogy a javításba vétel előtt mindenképpen mentsd le a készülékben tárolt adatokat, programokat.
A jótállási feltételekről bővebben ide kattintva tájékozódhatsz.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!