GYAKORI KÉRDÉSEK

Mi a teendő a Telekomtól vásárolt notebook/táblagép/televízió vagy egyéb eszköz meghibásodása esetén?

A hatályos jogszabályok alapján 12 hónap jótállás érvényes a kínálatunkban elérhető, 10 000 forintnál nagyobb értékű elektronikus hírközlési eszközökre.

A 12 havi jótállási idő a gyártó vállalása alapján kiegészülhet önkéntesen vállalt plusz jótállással, ami a Jótállási jegyen, illetve egyes termékek weboldalán, és honlapunkon kerülhet feltüntetésre.

Fontos tudnod, hogy a Magyar Telekom nem végez szerviztevékenységet. Az első évben a garanciális igényt közvetlenül a - jótállási jegyen található - gyártói márkaszervizben, vagy a Telekom üzleteinkben, a második évben a gyártó márkaszervizében érvényesítheted. A Telekom üzleteinkben leadott eszközöket a gyártó márkaszervizébe küldjük, ahol szakértők végzik el a vizsgálatot, és a szükség szerinti javításokat. Javasoljuk, hogy a javításba vétel előtt mindenképpen mentsd le a készülékben tárolt adatokat, programokat.

A garanciális feltételekről bővebben ide kattintva tájékozódhatsz.

Utoljára frissítve: 2019. október 8.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!