Technikai okok miatt egyes önkiszolgáló funkciók-bizonyos esetekben-korlátozottan érhetők el. Köszönjük türelmedet és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!
Technikai okok miatt egyes önkiszolgáló funkciók-bizonyos esetekben-korlátozottan érhetők el. Köszönjük türelmedet és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mi a teendő a Telekomtól vásárolt notebook/táblagép/televízió vagy egyéb eszköz meghibásodása esetén?

A hatályos jogszabályok alapján ezekre az eszközökre

  • 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 1 év,
  • 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 2 év,
  • 250 000 forint eladási ár felett 3 év

kötelező jótállás vonatkozik.

A kötelező jótállási idő a gyártó vállalása alapján kiegészülhet önkéntesen vállalt plusz jótállással, ami a Jótállási jegyen, illetve egyes termékek weboldalán, és honlapunkon kerülhet feltüntetésre.

Fontos tudnod, hogy a Magyar Telekom nem végez szerviztevékenységet. 

A kötelező jótállás időtartama alatt a jótállási igényt közvetlenül a - jótállási jegyen található - gyártói márkaszervizben, vagy a Telekom üzleteinkben, az önként vállalt jótállás időtartama alatt a gyártó márkaszervizében érvényesítheted. A Telekom üzleteinkben leadott eszközöket a gyártó márkaszervizébe küldjük, ahol szakértők végzik el a vizsgálatot, és a szükség szerinti javításokat. Javasoljuk, hogy a javításba vétel előtt mindenképpen mentsd le a készülékben tárolt adatokat, programokat.

A jótállási feltételekről bővebben ide kattintva tájékozódhatsz.

Utoljára frissítve: 2021. március 29.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!