2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hibát észlelek az otthoni szolgáltatásom működésében. Hol tehetek erről bejelentést?

Mielőtt ügyfélszolgálatunkat hívnád, kérjük, hogy az itt található útmutatások segítségével végezz el néhány ellenőrzést, és próbáld meg elhárítani a hibát, hogy minél előbb használhasd szolgáltatásainkat.

Amennyiben a tapasztalt probléma nincs a felsoroltak között, illetve a javasolt megoldások sem segítenek az elhárításában, az alábbi módok egyikén jelentheted be a hibát:

  • Telekom chaten gyorsan intézkedhetsz: amennyiben van szabad ügyintézői elérhetőség, akkor kattints rá az oldal jobb oldalán vagy közepén elérhető chat-gombra.
  • A 1414-es (Hogyan kommunikáljak Vandával?) telefonszámunkon munkatársaink azonnal megkezdik a kivizsgálást.
  • E-mailben: ebben az esetben maximum 3 napon belül felhívunk az általad megadott telefonszámon.
  • Figyelmedbe ajánljuk a Telekom Fórumot is, ahol bátran kérdezhetsz a közösség tagjaitól, szakértőitől, illetve saját tapasztalataidat és tudásodat is megoszthatod.

Felhívjuk figyelmedet, hogy az Általános szerződési feltételek és a hírközlési szabályozás szerint - a bejelentéstől számítva - 72 óra áll rendelkezésünkre a hiba javítására.

Utoljára frissítve: 2022. június 20.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!